srijeda, 20.05.2009.

Definitivno ku-ku.



U protekla tri tjedna kupila sam ove knjige:

1. ''Home'', Marilynne Robinson
2. ''The Poisonwood Bible'', Barbara Kingsolver
3. ''Mister Pip'', Lloyd Jones
4. ''The White Tiger'', Aravind Adiga
5. ''The Time Traveler's Wife'', Audrey Niffenegger
6. ''Night train to Lisbon'', Pascal Mercier
7. ''The Wilderness'', Samantha Harvey
8. ''Burnt Shadows'', Kamila Shamsie
9. ''Life of Pi'', Yann Martel
10. ''The Curious Incident of the Dog in the Night-time'', Mark Haddon
11. ''The Book Thief'', Markus Zusak -------> hvala Midori!
12. ''The Lovely Bones'', Alice Sebold
13. ''Twilight'', Stephenie Meyer
14. ''New Moon'', Stephenie Meyer
15. ''Eclipse'', Stephenie Meyer
16. ''Breaking Dawn'', Stephenie Meyer ... neću posebno linkat, jer me malo sram što sam i ovo kupila. Jebiga. fino

I sad još namjeravam kupiti... i štošta još ali, ovo je prioritet.
1. ''Water for Elephants'', Sara Gruen
2. ''The Road'', Cormac McCarthy

Onaj dan kad sam otkrila Goodreads, stvari su krenule opako.

A šta da radim jebote? Kiša pada, ne da pada danima, već danima se oblak ne miče. Izađem van, kiša, uđem unutra kiša, konstantno sam obučena u najtopliju odjeću koju imam, inaće cvokćem, pa uđem u knjižaru. I gubim pamet, ali doslovno. Ne znam kako se ovdje ostvaruje profit na tim knjigama, ali sve dobijem na ponudama tri za dvije, dvije za jednu, jednu plus pola cijene druge. I tako ja tjedno obiđem, pa oko, da probrojim, jedan, dva, tri, četiri, pet, šest, sedam knjižara u radijusu od kilometrar i pol, i onda kad vidim da se cijene promjene, ma za euro, ili pola, ja već vadim keš, i kupujem.

Ali, bez obzira, ne sjećam se kad sam toliko bila sretna. Dođem doma, pokisla, usrana, i legnem u krevet i krenem čitati. Ali ludim što me lupi onaj glupi glupi adrenalin kad vidim taj ''pile of books'' (super kad ti prvo engleski padne na pamet) i kad ne znam od čega ću krenuti kad završim s ovom.

Kako je to predivan, predivan osjećaj.

I svi vi koji namjeravate pogledati ''My Sisters Keeper'' film, gle, nemojte se zajebati pa prvo pogledati, već znam kolikoooooo lošu adaptaciju, a da poslije čujete kako je knjiga briljantna. Jodie Picoult autorica, i to je jedina knjiga koja joj valja, mada ćete kad jednom krenete s njom, i nastavit s njom.

Ali ova knjiga, je posebna, posebna, jako jako posebna.


| 00:58 | Aj ti reci! (15) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker