nedjelja, 03.05.2009.

Maybe I should, should, should...

Maybe I will, will will. Ne da mi se twittat a i ne da mi se pisati. Bogme mi se ne nikako ne da, ama baš nikako pisati. A stalno mi se nešto objavljuje, ali to valjda samo onda kad nisam doma, i kad zaboravim mračnu stranu bloghaera. Koji ispaljuje bijesne munje iz dupeta namrgođenih. Poklonjenom ''škilji samo ti škilji'' konju se ne gleda u zube.


Nego twitt dana je: irski doručak u kojem nema pečenog graha, pečene rajčice, pečenih šampinjona, i koji se samo sastoji od bijele kobasice, krvavice, slanine i dvije obične kobasice, uz dodatak dva jajeta i 4 šnite tosta s 4 margarina, NIJE irski doručak, iako ga netko podvljuje kao takvim te naplati 8.40e. Isto je vrlo zanimljivo da mi se prije nešto tako kalorično poprilično gadilo. Sada postajem nervozna ako mi ne donesu pečeni grah, pečene rajčice i pečene šampinjone.


| 23:16 | Aj ti reci! (3) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker