subota, 28.03.2009.

Znala sam da sam ju vidjela.

Šetam danas po centru Dublina, imala sam neke stvari za obavit, i vraćam se brzinski doma jer je Sean radio losos, a taj mrzi kad ručak čeka na vatri. I prolazim pokraj tog jednog hotela, i zapne mi za oko ženskica plavog oka koja me podsjetila na Junebug. Ali, sve đinđer Irkinje su vrlo slične jedna drugoj, pa si mislim, pa nije Amy. Možda je? I je. Amy Adams snima film u Dublinu. I ona je moja prva celebrity. Me happy. :)


| 15:25 | Aj ti reci! (12) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker