subota, 24.01.2009.

Stubište i mi.


Znam da je John s prvog kata transvestit. Znam da voli crvenu boju, da mu je najdraža kombinacija Penelope frizura s cigareta bordo suknjom i crnom košuljom. Da je rijetko plavuša, da se voli decentno našminkati, i da je fizikalac jer su mu ispred stana CAT čizme s vječitim blatom.

Tu i tamo ga vidim kao ''muškarca'', tu i tamo ga vidim kao transvestita.

Danas sam ga vidjela u novoj kombinaciji. On me se prepao jer smo u isto vrijeme išli baciti smeće. Prepao me se gadno jer nije kroz špijunku provjerio jel zrak čist, a meni se taman u to vrijeme olabavila gumica na palma frizuri pa sam si dizala kosu s očiju. Izgledala sam reprezentativno u plavoj piđami, floppy šlapama, razmazane šminke i ljuta jer je gazdarica stavila mašinicu za mašinu za pranje rublja, koja mi za svaki euro da 35minuta pranja. Što dovodi do toga da svaku mašinu plaćam 4eura, a ovaj sam tjedan imala 5 mašina, jer me uhvatila manija čišćenja, i jer sam kupila svoju jubilarnu petu posteljinu, jer na posteljinu imam fetiše, i jer se osjećam jako jadno ako svaka dva mjeseca (ili manje) ne kupim nove plahte.

Ne znam tko se više iznenadio. John ili ja. Jer znam da nije baš socijalan i jer mu nije bilo drago što sam ga vidjela.

- I'm so sorry, kaže on pogledom prestravljene srne.
- What?, kažem ja.
- Sorry, I thought there was nobody outside.
- It's just me.
- Well, sorry then, kaže on pogledom prestravljene srne.
- For what?
- For looking like this., i pokaže rukom preko sebe pogledom prestravljene srne.
- Come on, o come on! It's not like I haven't seen you so far. We live in the same building.
- But I'm sorry. It's shock for people.
- Just relax.
- Thank you, thank you so much.
- It's really ok. Just relax.
- No, really thank you for not having a reaction.
- Good man yourself. :)
- :)

Ja sam bacila svoje smeće prva da mu ne bude neugodno, jer je meni sad bilo neugodno. Mora da mu život nije lak. Nisam nikad nekoga vidjela toliko prestrašenog. Mene, u piđami, s vaginom, i razmrljanom šminkom do zuba, vjerojatno i lošim zadahom, čokoladom u kutovima usana i palma frizurom. Ja bi se sebe prestrašila.


| 20:46 | Aj ti reci! (6) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker