četvrtak, 22.01.2009.

Ne volim četr'tke.


I ne, nisam team work osoba. I da, previše sam u detaljima, i da mrzim kad mi se netko nameće kao šef a to mi nije jer smo u istom rangu, i da mrzim team work, i da ja volim, volim volim solo posao. Volim solo posao jer si onda misli mogu čuti i nemam opsesivno-kompulzivne osobe za vratom koje diktiraju tiraniju iz vlastitog čeifa. Trebam finiš današnjeg dana.

Padre Novinar me nazvao.

- Zadnjih dana nisam po oglasima gledao jel netko treba tvoju struku. Gade, jesi dobro?
- Jesam tata, dobro sam, samo se dam naživcirat.
- Ma ne daj se, sve ti to možeš. Nego, mama danas radi kiselo zelje, i dobio sam neke domaće kobasice. Stalno su nam ljudi u kući, tvoja mama organizira društvene večere i nova jela i kerefeke.
- Pa kad si ti stalno po domjencima, mami fali društva.
- Šta ćeš, novinarski posao. Pokočilo me u leđima pa mi baka dala neke tablete, sad idem spavat u devet. Ana, šta mi je to dala? (pita moju mamu).
- Vjerojatno su ketonali tata.
- Ketonali su, rekla mi je tvoja mama. Sestra ti je standard. Glumi strogoću. Mačaka mi nema, imaju dečke. Lunjaju noću, doma dolaze prebijene.
- Teško ti je kad te pet žena tetoši. :)
- Gade, budi dobra. Idem ja tražit oglase.
- Ne daj se smesti tata. :)
- Pij vode, znaš da ti šumi u ušima.


| 13:13 | Aj ti reci! (8) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker